Zvýhodněné balíčky (polopenze, neomezený vstup do lázní) v nádherném hotelu HegiQ**** na území lázní v období 13. ledna až do 28. února 2025!
Informujeme naše návštěvníky, že lázně mohou neomezeně využívat ti hosté, kteří si rezervují ubytování v apartmánech Natúra Vita, v penzionu SáRa, v pokojích hotelu HegyyQ**** nebo v kempu!

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1. Na stránkách www.hegyko.cz nebo www.lazne-hegyko.cz najde návštěvník informace o aktuálních nabídkách.

2. Poptávka

Návštěvník může požádat o písemnou nabídku výhradně pomocí on-line formuláře nacházejícího se u každého ubytovacího objektu.

3. Nabídka
Dodavatel připraví během 24 hodin a zašle svoji nabídku na základě vyplněného formuláře.
Nabídka obsahuje všechny podstatné i méně podstatné prvky nezbytné pro rozhodnutí o cestě.
Ceny v nabídce jsou vždy konečné (neobsahují však rekreační taxu). Cena do zahraničí je stanovená v €. Na žádost poptávajícího může dodavatel ceny v € uvést také v HUF. V tomto případě stanoví směnný kurz dodavatel na základě svého zákonného práva.
V nabídce je uvedené cena zvlášť rekreačního poplatku.
Je důležité vědět, že nabídka není pro poptávajícího závazná.


4. Objednávka
Na základě nabídky si poptávající/zákazník může písemně objednat nabídnutou službu. Minimální podmínky pro objednání: jméno a adresa zákazníka.

5. Potvrzení objednávky

Dodavatel písemně potvrdí služby na základě objednávky.


6. Platební podmínky
Zákazník obvykle platí za služby, které již byly ze strany dodavatele písemně potvrzené na místě čerpání služby (ubytovacím objektu). Platí po příjezdu do ubytovacího objektu nebo v den odjezdu z ubytovacího objektu. Platbu může provést bankovní kartou nebo v hotovosti v €.
Poskytovatel služeb může požadovat zálohu v následujících případech: v obdobích stanovených poskytovatelem služeb (Velikonoce, Silvestr, evropské svátky, hlavní sezóny, zvýšená poptávka po jeho službách). Výše zálohy a datum platby včetně storno podmínek budou vždy uvedeny v potvrzení.


7. Storno podmínky
Objednané služby zákazník může zrušit písemně bez placení storno poplatku 72-48 hodin před prvním dnem pobytu není-li to určeno jinak v potvrzení.

8. Reklamace
Jakékoli stížnosti, reklamace je třeba hlásit na recepci. Po odjezdu většinou nelze účinně řešit stížnosti podané na kvalitu nebo na účtování.


9. Využití akčních nabídek
Akční nabídky jsou zveřejňovány na tomto webu. To však není pro dodavatele závazné. Je také povoleno, že některé akční nabídky jsou k dispozici pouze předplatitelům novinek.


10. Ochrana osobních údajů je popsáno v kapitole Zásady ochrany osobních údajů.

Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.12.2020.
Poslední aktualizace: 18.4.2022